woensdag 30 augustus 2017

Vakantie update

29 Augustus
Zijn we weer met de fiets op pad geweest
Het was een tocht van 36 kilometer
Het was weer heel leuk , maar o wat was het warm
Ik heb er toch van genoten
Deze dag neemt me niemand meer af
_____________________________
30 Augustus
Jammer genoeg bijna de hele dag regen
Zijn we maar met de auto op pad gegaan
Heb ik een rust dag gehad
__________________________
Ps Lilian & J&F
Bedankt voor de reactie op mijn blog
Na de vakantie kom ik weer bij jullie lezen

1 opmerking:

  1. Hallo Gerda,
    Het was toen benauwd weer geweest op 29 augustus. Maar hebt wel vermaakt. Leuke foto's collage heb je gemaakt. Zonnebloemen is prachtig gezicht. 30 augustus hebben bij ons ook hele dag geregend. Gelukkig hebben jullie auto. Dit scheelt enorm. Dan kun je toch overal bekijken. Nog heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen